מיקסום יכולת הרכיבה על אופנים - כלים יישומיים

מיקסום יכולת הרכיבה על אופני הרים - כלים יישומיים

מיקסום יכולת הרכיבה על אופנים - כלים יישומיים

ביצוע פעילות אירובית כמו רכיבה על אופני הרים יעילה לשיפור מערכת קרדיווסקולרית (לב, כלי דם), אך לא מספיק יעילה להעלאת מסת שריר, הגברת חילוף חומרים בסיסי (RMR), הורדת אחוזי שומן (BMI) ועוד. 

לכן, חשוב לשלב בין רכיבה על אופני הרים ואימוני כושר גופני משלימים במינון המתאים לכל אחד.

ביצוע פעילות גופנית חשובה תמיד ומועילה, אך היא חייבת להיות אפקטיבית ומותאמת אישית ל: מצב תפקודי, מצב בריאותי, מטרות אימון, תדירות האימונים במהלך השבוע וכדומה. 

ללא תוכנית אימונים ותזונה מותאמים אישית, יהיה קושי רב להגיע למטרות ולעמוד בציפיות והכושר הגופני לא ממש ישתפר.

בהרצאה נלמד:

איתי זיו ד"ר איתי זיו
יועץ ספורט ואורח חיים בריא

053-7271811

אתר

ד"ר איתי זיו, מרצה בתחום אורח חיים בריא, ספורט, בריאות ועוד לקהל רחב ומקצועי וכן בגופים ממשלתיים ופרטיים שונים כמו: משרד הבריאות, ביטחון פנים, החינוך הספורט וחברות הייטק.

מנהל קורסי הכשרה מתקדמים לאנשי מקצוע במכללה האקדמית בוינגייט

הוציא לאור 4 ספרים:

  • עוצמות חדשות, כושר במעגלי החיים – 23 פרקים, 600 עמודים, 500 שאלות ותשובות בתחום התנועה עם תשובות מפורטות ומנומקות, 1500 איורים ותמונות, מהדורה 6, רב-מכר 15,000 עותקים!
  • במשקל הנכון, פעילות גופנית ותזונה מאוזנת השילוב המנצח
  • ילדים בריאים כדרך חיים
  • מה אוכלים?

משך: 55:41 דקות

עוד הרצאות שעשויות לעניין אותך